Het naambord, dat normaal bovenop de frieslijst staat, is aan de linkerzijkant gehangen omdat van die kant de meeste bezoekers binnenkwamen.
Natuurlijk heeft twee dagen tentoonstellen weer een takenlijstje opgeleverd, dat ik hier maar even opschrijf. Een weblog is een logboek, tenslotte.
- aanblik zijkanten: naam; trofeeën
- bakbevestiging en vrije loop A600 (de bakken liggen niet horizontaal meer en het middendraaistel heeft kuren)
- samenvatting uitleg (tekst voor op de zijkant)
- reclamezuil (moet als 'view blocker' aan de voorrand komen te staan)
- stadssilhouet (want het is hier en daar een beetje leeg aan de horizon)
- bevestiging gordijnen (de "rok" - ja, dat was een beetje improviseren)
- bevestiging wisselbediening (stond nu los achter het gordijn)
- ophangpunt regelaar (idem)
- ? uithaalspoor rechts verlengen
- resterende remisewand als achtergrond gebruiken
- boompje naast de viskraam
- wachtende reizigers
- klok aan de gevel van de akademie
- [GEDAAN] hoekpunt achterlijst versterken
We hebben trouwens 'de pers' gehaald, met een foto in het augustus- en het septembernummer van Strassenbahn Magazin:
Kortom, we kunnen weer aan de slag, zodat we er in oktober weer netjes bijstaan op het Spoornulweekeinde. Schragenhave is dan onderdeel van de grote modulenbaan, zodat er echte treinen rijden over Voorburg Viaduct.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten