Het optreden heeft weer een hele lijst aan klusjes opgeleverd. Daar komen we de winter wel mee door:
- Slappe veertjes aan de klapbeugel van A13 zetten i.p.v. de fosforbronsstrip. Die raakte z'n veerkracht kwijt waardoor de beugel niet meer betrouwbaar tegen de draad lag.
- A13: bevestiging bak op onderstel is losgeraakt.
- Wormwiel H7 heeft zich losgewerkt van de motoras. Gelukkig wel teruggevonden; het wormwiel hing aan de schakelmagneet onder de tram.
- De tongen van het Tortoise-aangedreven wissel lopen niet volledig om. (Stof?)
- Er zit nog geen schakelmagneet onder de A1052.
- De decoder van de A1052 heeft nog het adres 3.
- Een dwarsstang van de pantograaf van de A251 is losgeraakt.
- De stroomafname van de wielen van de A36 moet beter.
- De inmeldcontacten van de enkelspoorbeveiliging zitten te dicht bij het begin van het enkelsporige traject, vandaar de incidentele frontale botsingen.
- De verwisselbare onderstellen van de kipwagens moeten vastgezet kunnen worden.
- Het sleepstuk van de A14 is te smal voor de centraal geplaatste sleepbeugel van deze vierasser.
- Aansluitingen LA152 Lenz voor de handregelaar aanbrengen aan beide zijden van het meubel
- IR-ontvanger van de Benzo 4 meer uit het dak laten 'kijken'; meer gewicht boven drijfassen.
- Spoorverbinder in spoor 6 (buisje) is losgeraakt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten